UUHH!

Bara.. 30 dagar kvar nudå ;D

"Till vad?" tänker ni säkert, men då blir jag besviken på er D:


JAG FYLLER JU ÅR OM 30 DAR! :D

Men iaf xd
Jag mååste verkligen skaffa mej ett liv -.-
Jag kan inte sitta hela livet vid datan och lyssna på "Hakuna Matata" med Timon och Pumba, även om det låter vääldigt lockande.. xd

Haha ;D
Har faktist änkt lägga upp lite bilder snart! Men..
Jag hittar inte kamera sladden till datan D''x

Så, här får ni lite fiiina bilder från våren 2009 istället ;D

'
Jag tycker det blir asballa bilder när man snurrar och tar foto samtidigt 8'D


;D


Hahaha x'D Diggar min fina min c:

Fina va? :D

 

CiaoCiao<3




Kommentarer
Postat av: Berrabuus =)

KOMMER IHÅG DET DÄR :D<33333 minnen <3 :')

2010-05-03 @ 19:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0