Klänning..?

Jani :) Haha, några (tre x)) blev visst hysteriska när de fick veta att jag ska ha klänning på skolavslutningen C:



Det började med Zet;

"Jag vet :3
och btw har du klänning????!?!??!?!?!??!
VAD HÄNDE MED HATA KLÄNNING KLUBBEN LIXOM? :O"

(Och till mitt försvar säger jag bara en sak:
Mamma -.-)


Sen Emma;

"OMG! Klänning! :D"


Sen Stina;

"fin klänning!"



Sen Carro;

"OMG MASKEN, ska du ha KLÄNNING?? :O haha, förlåt men asså du fattar vad jag menar
va?? ^-^ men superfin klänning annars! :)<3"



Hahahha, tack för dom fina komentarerna :DD

Jag förstår er :3


(Haha, Ebba, det verkar som att du inte känner mej ;(

"alla verkar väldigt förvånade över att du ska ha klänning :d"

Ebba, det beror på att jag hatar klänningar :3 Haha, men jag förlåter dej D: )


TACK för komentarerna <3




Kommentarer
Postat av: berraa buuus :D

O.M.G maskeen i klänning... wtf ? =s vad har hänt med dej ? har din mamma typ hjärntvättat dej elr ? =o i cant believe iit :OOO

2010-05-20 @ 13:46:02
Postat av: Linnea

Det ska bli fett coolt att se dig i klänning! :O hihi, nejmen du passar säkert jättebra i det <3

2010-05-26 @ 20:51:14
URL: http://favoritelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0