Jag tycker..

..statistikenb börjar sjunka lite? :o

Inte bra :'/

Menemn cx

Här kommer lite utlovad bilder från när jag var matchknatte ;D


Här har vi ju lilla mej.. Haha, tur att man är kort, för tröjan var i storlek 130.. X) och Plus att man var tvungen att ha hamarby klädeer om man ville gå med en djurgårdare.. 8'(


Haha, när de presenterade hamarbyspelarna :P


Oj xD haha, här kom en bild från valborg inhoppande 8')


Oooooch en bild på en blomma.. 8D


Däär kom rätt  bild.. ;D GO DJURGÅRDEN! :D



Så c: Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder.. 8D
Haha, stackars er..

Menmen :P

KOMENTERA. Annars blir jag sur.. C:


Kommentarer
Postat av: Carro

haha, mr. abbe ser lite nyfiken ut?? ;D

2010-05-03 @ 18:31:18
URL: http://dellifin.blogg.se/
Postat av: Berrabuus =)

okej, när var du där ? =o och va med djurgårdsspelarna ? =o

2010-05-03 @ 19:21:46
Postat av: MAAAAASKEN 8D

Carro:

Haha, ja du, han var ju ända killen.. xD



Becci: Igår.., Men.. du läser ju itne min blogg, så ofta så.. :/ Jaja.. efter Mayas match ^^

2010-05-03 @ 19:29:16
URL: http://ohcrapufoundmeoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0