haha xD

Det blev inte som jag tänkt mej med Maysans match ;D
För jag var också tvungen att vara matchkantte xD hahaha, och eftersom alla tröjorna var i storlek 130, så var dom liiiiiiiiiiiiiiite försmå.. xD hahhaa, det såg ganska kul ut ;P
Ni ska få se foton imorgon c:
Haha, och vi var tillochmed tvugna att ha på oss Hamarby kläder -som var superförsmå- om vi skulle gå breve djurgårdarna.. x) Inte kuul :))
Menmen, fick ju pengar för det.. ;D

Justejja.. ni kanske undrar VARFÖR jag också var matchknatte? ;D
Jo, dom var för få, så.. Jag och brursan (ända killen x)) fick också vara Match"knattar" ;D


PUSSpåer c:

Kommentarer
Postat av: Emma ♥

Haha, har oxå varit sån :P

2010-05-02 @ 21:30:38
URL: http://puliemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0