Faen

Vda statistiken går neråt D':

Har inte kunnat blogga pga skolan -.-



DUMMA DUMMA DUMMA FRANSKAPROV :@


Men, nu så kör jag igång igen :D

(Fast nästa vecka innan onsdagen, blire inte heller så mkt.. Har SO-prov då -.-)
Kan inte alla lärarna lägga provem liiiiiiite tidigare? Inte så här i slutet, när det bara är en månad kvar tills skolavslutningen? :@


DUMMA DUMMA DUMMA LÄRARE :@



KORKADE
lärare kanske är bättre att sägaa.. N u i slutet av terminen orkar man ju lixom inte plugga..? :o

Jaja -.-
Har någon bestämt vad man ska ha på sig på skolavslutningen? :)

Inte jaaag :D Tänkte kanske ha ngt random ^^ som jag inte haft på läänge? ;o


Jaja, CIAO<3

GLÖM INTE ATT KOMENTERAAA 8)


Kommentarer
Postat av: zet 8D

Nu kommentaearat jag fööö at vara snel ¨^^:D

2010-05-06 @ 19:54:45
URL: http://awsomeneardyninja.blogg.se/
Postat av: Berrabuus =)

jag vet vad jag ska ha på skolavslutningen! :D en jäättteffffiiiiinnn BIK BOK- tröja ( ofcxd) som är blommig och helt... U N D E R B A A AA A A R :D<3

2010-05-06 @ 21:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0