Melodivalen :P

Yes ;)
Sitter här och kollar på Melodifestivalen :d
HOPPAS ERIC SAADE VINNER :D :D :D :D :D :D 8D :D :D :D :D :D :D

Höhö.. ^^
Iaf :P
Idag har jag tillbringat dagen med Becciii :d

(Skulle varit med Clara, men vi fick inte tag på varandra D: Glömde säga att våran hemtelefon inte funkar -.-')

Men, jag och Becca hade kul iaf xD
Haha, vi hittade en sån där avspärrningssaak (Bilder kommer kanske ngn gång ;)) som satt fast i isen xD
Så vi sköt iväg brödbitar 8) Haha, gissa vem som har rekordet i skjuta-iväg-bröd-bitar-med-hjälp-av-avspärrningsak?
Justejja, KUNG MASKEN 8D





Jag tror detta var mitt längsta inlägg nånsin..


Kommentarer
Postat av: Stina

Anna Bergendahl vann !! Hon som jag hejade på ! <3 :D:D:D:D

2010-03-14 @ 12:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0