|\/\/|

^
|
|
|

Min kungakrona C:


Iaf 8D

Idag haf jag varit i skooolaaan. Eh, inte så kul som vissa tror :C
Vi hade då Svenska på morgonen, och så kollade vi på fiiilm 8D
Sen hade vi.. Franska.. Den lektionen skulle jag gäärna slippa. Det känns som typ 65 månader, och inte 65 minuter.. D:

När vi äntligen slutat franskan, så hade vi lästid, fast vi kollade på film, så man kan väl kalla det filmtid 8)

Eh, efter det vare lunchrast, alltså dagens höjdpunkt C:

Efter dagens höjdpunkt, kom vi till dagens sämstpunkt D:
Syslöjden..
Jag HATAR Wilfred -.-
Han stinker, och är dum i huvudet C:
Sorry ni som gillar honom men.. C:

____________________________________________________________________
OMG!
BECCA VAR NYSS PÅ LILLA AKTUELLT!
OMFG!
LOVEYAHBESTFRIEND ;)

OMG!
EN INTERVJU PÅ HEMSIDAN!
:D:D:D<3<3
PUSSS PÅ KRAN SKUMBANAN! 8D
Haha ;) <3

Sådär C:
Nu fick Beccas film lite gratis reklam oxxå ;)                                                         


Iaf X) Efter den f&%¤# syslöjden, hadde vi matte. Man blir seriöst deprimerad av matte :(
Iaf på torsdagar.. X(

Eh mer info om min tråkiga dag kommer i nästa inlägg! 8D

 


Han har dålig humor, tur att inte alla min killkompisar har det C: (Alla? vilka alla? X))

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Carro

SÅG OCKSÅ DET, MEN FAN VA DÅLIGT ATT DE INTE TOG ME INTERVJUEN JU!!!!!!!! HEHE. SÅG DEN OCKSÅ SEN EFTER 3MIN. FÖRRESTEN, SKA SE FILMEN IMRN :D :D :D

OCH JAAAA, JAG VET ATT DU REDAN HAR SETT DEN MEN JAG SKA GÖRA DET ÄNDÅ. SÅDESÅ! MED OLLAN OCH ISSA HAH, GJORDE INTE DUUUUUUUUUUUUUUUU :P

FÖRLÅT FÖR DENNA DAMPKOMMENTAR MEN DU FÅR DEN ENDÅÅÅÅ HAH HAH HAH HAH

2010-03-25 @ 20:57:08
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0