Till Carros Fest :))))

ÄNTLIGEN har jag packat klart :o
Det tog sin lilla tid.. plus att jag inte trodde jag skulle hinna, eftersom att vi tydligen ska mötas vid bussen en halvtimme tidigare..

..PGA att gästerna till det där j¤%&" bröllopet kommer idag, och det kommer vara en jedrans massa köer -.-''

Menmen..
Jag har gjort en packlista;

*Luftmadrass - check
*Sovsäck - check
*Kläder - check
*Badkläder - check
*Hygiensaker - check
*Carros present - check

Det  var allt.. VÄNTA BRB. GLÖMDE EN SAK.



Så :3 Glömde kudden, hehe (a'

*Kudde - check

Så! NU är jag klar :D
Bara att vänta in Becca, Ollie och pappa dårå.. *suck*
Pappa ska skjutsa mig, Becca och Ollie till busshållplatsen :)
Vi måste åka en halvtimme tidigare än planerat pga köerna -.-
Därför hade jag bråttom :o

JUSTEJA!
Glömde säga :3 kommer antagligen inte blogga igen föräns på lördag, eftersom att vi kommer vara på Carros landställe dårå.. x3
Hehe :) Men kolla bloggen iafall att.. ;D

Nämen, nu ska jag återgå till att. eh.. ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0