Städdag!

Vi hade städdag i skolan idag. Det var rätt skönt, hade typ rast från elva till ett.. :) Efter det var det fotbolls match. Niorna Vs Lärarna, gissa vilka som vann? ;)

Jo, det gjorde niorna, fast det var faktiskt rätt jämnt, 3-2 typ :)

Men tillbaka till städningen. Så här såg det ut vid mitt skåp. Självklart hade inte jag med det att göra..


Foto; Jenny




Haha, det var killarna i klassen som bara kastade ut allt ur skåpet typ ;) Stackars vaktmästare..

Men nu ska vi vara glada!


IMORGON FÅR JAG JU SOMMARLOOV! (Y)

Klockan 11.45 imorgon börjar sommarlovet, och då ska jag dra med några kompisar till Kampan (Y)
Det kommer nig vara smockfullt.. Menmen ;D


Nu ska jag.. eh.. Ja..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0