Sommarloov! :D

Japp, nu är jag FRI. JAG HAR SOMMARLOOOV! :DD

Stackars alla som får det på fredag D:

Här kommer en bra beskrivning av vad jag gjort idag;

Vi började 10.30, och satt i kyrkan tills typ.. 11.45 :) Sen fick vi våra terminsintyg eller vad det nu heter, och sen var det SOMMARLOV! :D Igår bestämde jag och Becca att vi skulle gå och bada efter avslutningen, men det var för dåligt väder, så vi bestämde oss för att ha picknick med Carro, Ollie och Isabelle istället :) Så, när vi var klara med kyrkan gick vi till Sabis för att handla onyttiga saker till våran picknik. (Y) Det tog rätt lång tid, för vi kunde inte bestämma oss vad vi ville ha.. Och sen skulle jag och Becca hem till henne, och hämta filt (vi gick till Humlan) och värma våran mat. Så, vi åt lunch typ klockan två D: Var vääldigt hungrug då, menmen, vi (jag och Becca) hade mycket mat, (Ollie, och Carro hade egen mat ;)) haha :)
Vi hade:
*Varsen 'Billys panpizza'.
*En stoor typ kardemumma bulle med mycket socker på, som vi delade på.
*En Yoggi yogurth som vi delade på :P
*En liten påse godis.. haha :)

Vi var ju tvugna att fira sommarlovet! :D

Vi satt i Humlan tills typ klockan halvfem, och gungade. Sen gick alla förutom Olivia, hem till Becca. Vi var där tills typ 18.10 :) Sen gick jag med Carro, hennes pappa och Isabelle till fontänen på fältan för att vänta på MIN pappa och Maya xD När de väl hade kommit, gick Isabelle (hon skulle hem), och resten gick till McDonalds för att äta middag c: Vid det laget var klockan typ halvsju. När det var klart, gick jag hem! Och nu sitter jag här vid datan.. Haha :)

Det blev lite rörigt med min dag nu, märkte jag , menmen xD Haha, ni får överleva.. :D

Bilder kanske kommer någon annan gång, jag orkar inte ladda över nu D:


Tagen igår på skolgården, av Nicole :P Hahah, jag ser lite mobbad ut, men höll på att börja skratta just då.. Haha :) 

Kommentarer
Postat av: Siri

Hahah, bilden var jättefin ju! :D

2010-06-09 @ 21:40:29
URL: http://lifeofsiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0