Lunch..

Japp, hej igen (Y) Förra inlägget blev ju då kort, men nu kommer ett längre (Y)

Jag ska äta lunch snart,  och sen ska jag tränaa (Y) Hehe, tror att det blir ngt vääldigt enkelt, som typ Toast till lunch. Eller kanske Pizzaaa.. Men det har jag ätit så mycket nu under sommarn </3 Både Billys PanPizza och riktigt pizza.. Vädligt onyttigt, och extremt gött (Y) Nejmen D:
När ni äter Pizza, brukar ni äta köpt, Billys eller hemmagjord? :O Jag brukar mest äta köpt, men ibland gör jag egen 'pizza'. (Alltså, det är mer.. Bröd med skina, ost, grillkrydda och ketchup på som man värmer i micron x)) Haha :))

Känner att jag inte lagt upp bilder på länge, men det är för att jag inte har några fina :(
Men i sommar ska jag fota mycket, det lovar jag! :DD Både på Bornholm, och i Skåne :))
Då kommer det komma maaaaaassa fina bilder, hehe ;)
Men, nu kurrade magen, ska gå och göra toast nu!

Ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0