HEMMAAA

ÄR JAG NU JA :D
Stockholm är komplett igen, ni behöver inte oroa er (Y)
:)))))

Har haft j..

Fasen. Nu började typ prästen sjungaa xD

Var var vi? Justeja :3

Jag har haft jätte kul hos Carloine i helgen :D
Vi var ju ett gäng tjejer där :P Vi har gjort mcyket, typ hoppat studsmatta, badat, skrämt varandra.. haha :)
Kunde tyvär inte ta några bilder, eftersom att pappa har tagit min kamera -.-'

Men jag hade kul iaf 8)
Nu ska jag kolla när De Högt Upsatta personerna ska gifta sig. BRB.


Kommentarer
Postat av: Stina

jag såg också vigselen.. omg, drygt ;)

jag är hos mormor och morfar och dom är laggggggggggggom besatta :P så tv är på nu hela tiden så jag får roa mig med annat :P (L)

2010-06-19 @ 17:37:04
Postat av: Carro

hahahaha, sen när började jag heta Carloine?? x3<3

2010-06-21 @ 13:21:58
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0