Hellu <3

Ja :D Idag har jag varit i skolan igen (8

Det har inte hänt något speciellt, mer än att vi inte hade något att göra på rasten :)) G-Punkten har ju stängt.. :'(
Jaja, dom öppnar ju till hösten men ändå x) Vad hade dom tänkt att vi ska göra fram tills dess på rasterna? oO


Jaja, iaf, igår så var jag på Djurgårdsskolan, för treorna hade fest för alla elever och deras familjer. Och eftersomatt jag har hónt i foten, så kunde inte jag träna, så då gick jag dit istället.. :DD Ddet var faktiskt rätt kul, vi spelade nogger hela kvällen C: Och imorgon ska jag -efter gärdes *död* pulsen - träffa några som gick i Djurgårdsskolan i min klass tyyp :D Det ska bli asnajs <3

Om jag överlever D:
Måste jju springa -gå- 6 km imorgon -.- Hehe, önska mig lycka till? D:


Kommentarer
Postat av: Carro

WHUUUT?! HAR G-PUNKTEN STÄNGT?! MEN... MEN... VARFÖR?!?!?! BUUUHUUU D:

2010-06-03 @ 15:06:14
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0