Hej 8)

Idag ska jag träna (ska gå om tio minuter typ) och sen packa, packa, packaa! För imrogon drar vi till skåne, klockan 09.00, och då måste allt vara packat och klart! Ska även städa lägenheten.. Så, detta blir förmodligen sista inlägget i STHLM. Jag vet att ni kommer sakna mig xD
Men ville bara säga det :D


Idag har jag då vaknat, packat, packat, städat, packat, packat.. Plus att jag bara kan ha med mig några smycken. *Suck* Jaja, det tog ett tag att välla.. Men nu är iaf det klart, då har man bara resten kvar (Y)
Midsommar ska jag fira någonstans i Skåne ingen aning om vart, med kompisar och sysslingar.. Kommer itne träffa kusinerna förens på måndag, eftersomatt dom firar midsommar någon annanstans xD Menmen sånt är livet ;)
Vart ska ni fira midsommar? :)

POSPOS :D

Kommentarer
Postat av: stina

i GREKLAND ! just därför missar jag fotbollsskolan jag kommer att dö. <3

2010-06-23 @ 14:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0