Grattis Sverige!

"Ja må du leva, ja må du leva, JA MÅ DU LEVA uti hundrade år, ja visst ska du leva, ja visst ska du leva, ja visst ska du leva uti hundrade åååååår.."

Det är ju Sveriges national dag idag, och det räknar jag som typ födesledag C:
Jag fick reda på det mitt i natten, typ klockan 00.10 av en kompis som oxxå var vaken då.. Annars hade jag glömt det ><

Men nu till något heelt annat :)
Inatt var jag vaken till typ klockan två och somnade typ tre D:
Jag vaknade imorse typ klockan nio, har bara sovit sex timmar. Och ändå är jag inte trött?
Det blir alltid så för mig när jag är uppe till efter tolv. Alltså, om jag somnar efter 00.00 så är jag aspigg när jag än vaknar! Det är rätt skönt, men lite wierd :s

Är det bara jag?



Graatttis Sverige ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0