Gärdes -*död*- pulsen

Japp.. Idag har jag sprungit gärdespulsen.. Det gick ganska bra faktiskt, kom typ.. femma eller något sånt av tjejorna i sjuan ;)
Det är bra enligt mej iaf ;)

Plus att jag sprang fem av de sex kilometrarna med bara en sko.. xD Haha, fick ont i den ena foten efter typ en km, så då tog jag av mej den och sprang ´med en sko :3 Det var ganska najs faktiskt.. ;))

Men det var vääldigt varmt oO Så, jag svettades som en gris ^^ ´Det var inte så najs :P
Iaf så sitter jag här vid datan typ nyduschad.. Ikväll ska jag ju träffa gamla klasskompisar! (Y) Det ska bli superkul, har inte träffat dom på flera år typ.. :DD <3

Haha, men innan dess ska jag öppna förnster och ligga och sola.. Måste ju vara brun tills sommarlovet börjar :D
Det är faktiskt bara.. fredag, -helg- måndag, tisdag och sen är det skolavslutning!!
Tre skoladagarkvar! Och det är itne ens riktiga skoladagar.. Jo, fredag är men inte dom andra ;)
Måndag - Då är det mentorsdag, så klassen ska ha vattenkrig och piknik på Gärdet! (y)

Tisdag - Då ska vi ha en typ städdag i skolan, haha :) Man ska typ städa sitt skå och en halv korridór eller något sånt..

Onsdag - 10.00 I Kyrkan eller något sånt, och 11.45 SOMMARLOOOOOOOOOOV!! :D


När har ni sommarlooov? :D

Ut i solen nu.. <3


Kommentarer
Postat av: stina

elfte juni :) <3

2010-06-03 @ 17:15:30
URL: http://lillastinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0