Dåligt väder (Y)

Ja, det har ju varit lite halvdåligt väder nu i dag (N) D: Önskar att solen hade skinit, eftersomatt jag var på Abbes fotbollsmatch. Fast alltså, jag kollade inte på den, jag hade ju mobilen med (Y)  Och så spelade jag fotboll med Maya. Det är inte så bra att hon är bättre än mig.. Hahha Dx Ska ju typ på fotbollsläger i sommar, med folk som går på fotboll året runt. Jag spelar ju bara ibland med någon kompis.. Hha x( Jag kommer dö i sommar :) RIP till mig säger jag bara ^^

Men nu ska vi inte prata om dåliga saker :P
Har som sagt varit på Abbes fotbollsmatch idag, och det tpg typ hela dagen, så har inte hunnit göra så mycket mer (N)
Imorgon ska jag upp klockan 07.30 för att lämna Maya på hennes fotbollsträng D:
Sen ska jag också hämta henne och hennes kompis, klockan 16.00 från träningen </3
Hahaha, kommer ju vara astrött.. Menmen jag får ju 70 kronor för det så D:
Efter det, eller mellan 9 och 16, hoppas jag att jag kan vara med Beccaa :D <33 Har inte träffat henne på typ en vecka? D:
Hur ska jag överleva sommaren?
Jag säger ju att jag kommer dö D:
Plus att vi ska på cykelsemester </3

Jaja, ni får ha det så bra, nu ska jag skaffa mig ett liv! :DD

Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0