Carro började heta Carolin sen.. ja.. xD

Tja :) Rubriken har ingenting med inlägget att göra.
Idag har jag och min famillijaaa shoppat loss på fältan 8) Jag behövde verkligen nya linnen, och alla andra behövde köpa diverse saker, så vi bestämde oss för att gå dit.
Men, jag fick inte bara med mig linnen hem :D
Jag fick även med mig;

*Underkläder
Och
*Böcker

Syskon kärlek -
Katarina von Bredow



Bree Tanners andra liv En Ljudet av ditt hjärta-roman -Stephenie Meyer



TRE - Tillbaka från döden 
& TRE - Ett sisa offer - Kjertil Johnsen

Ett sista offer (9789132156939) -  Kjetil Johnsen - Böcker

:DDD


Maya köpte Sims 2, och nu sitter Abbe och nördar det.. haha X)
Här kommer en bild på allting tillsammaans ;


Haha, ursäkta om man inte ser - jag tog bilden med webcam xD

CiaoCiao <3


Kommentarer
Postat av: Carro

whuuut?? vadå carro började heta carolin .... ?? :S btw heter jag Caroline x3<3

2010-06-21 @ 22:50:48
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0