#1

Okej, hehe..

Nu har inte jag bloggat på 1 vecka och 4 dagar, och det beror endast på att jag;

*Inte haft ngt internet

*Varit på cykelsemester i Bornholm

*Har haft släktträff (Y)

Hehe..

Men nu så är jag igång igen :D
När jag var på släktträffen, på Bornholm, och annars också, har jag fotat mycket, så nu blire bildbomb :ddd

Btw. När jag skriver 'nästkusin' menar jag min mammas kusiners barn, haha :))


Släktträffen :P 5 av mammas kusiner >.< Hehe, alla trängdees kring jordgubbarna :d


En blomma jag hittade :D


Min übersöta nästkusin och lillasyrraa :P<3


igen :P


Vi hittade ett grodyngel :P


Maya, Livia, jag :P Livia är min lilla nästkusin som är.. 4 månader gammal :)<3


Hehe, en annan av mina nästkusiner gömmer sig bakom en stol..


En katt Maya fotade.. >.<


Här kom det en bild igen :P

Okej, detta blev bara 9 bilder.. men resten av bilderna kommer efter lunch :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0