Nu bloggar jag igen. En vecka sen sist.

Statistiken går neråt </3 Inte mitt fel att jag nt har internet ;s Men alltså, ska bli ändring på det :o tänker sno kusinens data lite oftare.. MOHAHAHAH!

Nejmen iallafall.

I helgen var jag på fotbollsäger, och ni du som läser min blogg vill inte veta vad vi gjorde... haha ;)
Annars har jag.. varit på strande typ ;) JUSTEJA! I torsdags var jag på ngn sorts grej i Ystad :P Det var inga roliga där, och domm spelade typ gamla låtar ;s


Nu kom kusinen tillbaka, måste sluta, ser till att blogga snart igen, ciaao<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Men vi läser ju inte din blogg om du inte uppdaterar, smartoo! ;P ♥

2010-07-07 @ 11:27:40
URL: http://puliemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0