YES :D

ÄNTLIGEN har jag bara lite plugg att göra >.< Tihi :P
Asso, jag har haft väääääääääääääääääääääääääääääääldigt mycke bajsläxor på sistånde D:
Och med bajsläxor menar jag krångliga läxor, som t.ex. hemprovet, provet vi ska ha på fredag, och ett dumt föredrag D':
HUR MÅNGA LÄXPR FÅR EN LÄRARE EGENTLIGEN GE?!?!?!??!
Hmm.. Det måste jag ta reda på (:


Alltså, jag kom att tänka på en sak D':
Min dator är bara lite drygt ett år, och ÄNDÅ har vänsterknappen på musen blivit lite knasig D':

(Eh.. misstolka inte cx Jag menar data musen)

Det är heelt teeeeerrriibblleeee D':

Trösta med en liten gullig komentar?
*Gör den oemotståndliga hundvalpsblicken 8)*


Iallafall :P

Jag fotade en växt vi har här hemma c:
Vilken tycker ni blev bäst? ^^


Denna..


Elller denna..


Eller denna? >.<



Ni, mina kära läsare, får välja >.< 

Den ni tycker är bäst ehh.. Får bli min.. Typ..

Äsch, vill bara vetaa vilken ni tycker är bäst :P
Den högst upp, den i mitten, eller den längst ner?
Tackar för alla svar :D




Snälla, säg vilken som ni tycker är bäääst c:


Kommentarer
Postat av: Berrabuus :)

den första :D och lite två:an :D<333

2010-02-22 @ 18:40:04
Postat av: Zet :D

TREAN, :DD

2010-02-22 @ 19:17:54
Postat av: Emma ♥

Den föörsta lätt!

2010-02-23 @ 14:39:16
URL: http://puliemma.blogg.se/
Postat av: Stina

tvåan elr trean !<3

2010-02-23 @ 18:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0