Soorryy .. D:

...För dålig uppdaterning >.< Har haft "lite" plugg på gång D: kommer antagligen inte blogga på hela helgen D': Stackars er som måste överleva utan mig x''D

Menmen.. nu vet mina få läsare iaf varför c:

Ehh.. Iaf :P
Idag hade jag träning.. Haha :D

Jag gjorde handstans från femman 8)
Dvs att jag stog på händer på femman och föll ner mot vattnet, och sen dök jag i.. c:
Eh.. typ >.<
Och plus att uppvärmningen var jobbig. Vi skulle hoppa 100 hopp, sen skulle vi springa upp för alla höjder, och sen skulle vi springa runt poolen .-. Sen mittemot hopptornet, finns det en till trappa (av ngn konstig anledning..) den skulle vi oxxå sprina upp för..   Detta skulle vi då göra fem varv.. och sen på det femte varvet skulle vi ta upp hopprepet på någon höjd, och sen skulle vi då hoppa hopprep i luften på vägen ner c8 Ehe.. typ :P
Resten av träningen hoppade jag mest min serie. (Den jag ska tävla med ;))


Hopprepet ser lite ut som ett lasersvärd 8D






POSPOS 8D






Kommentarer
Postat av: Zet :D

LASERSVÄRD FTW :DDD

2010-02-20 @ 19:12:41
Postat av: JEsper

hahahah vi hade bra mkt värre uppvärming än det idag lovar dig;) dem ville typ döda oss:O

halå du har ju typ inte varit inne på msn på hela helgen:(:O?

kraam:)<3

2010-02-21 @ 00:27:38
Postat av: Zet :D

Love is in da airr ? XD TEHEHEE

2010-02-21 @ 20:09:55
Postat av: Zet :D

Love is in da airr ? XD TEHEHEE

2010-02-21 @ 20:10:09
Postat av: Random Masken :D

Love is in da aiir?



Whhöt? XD

2010-02-22 @ 16:36:22
URL: http://ohcrapufoundmeoo.blogg.se/
Postat av: olivia din älsklings kusin

star wars :)

2010-02-22 @ 19:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0