Retas han eller? -.-

Ja, Vår SO-lärare har gett oss hemprov -.- På araberna och Islam.. Vi har haft det innan, men jag komme inte ihåg något D: ARRG! Jag blir snart galen -.-
Som tur är har jag ju Jesper som kan hjälpa mig söka upp saker på nätet cx Haha ;P Tack Jesper :D
Och så har jag ju lovat att Skriva något om Mathilda också ;P

Mathilda;
Jag saknar dej asmycket på träningarna D: Det blir lixom itne samma sak att bara tänka "Matildorna är bäst.. Och Alice :D" Man måste lixom vara två D: Jag saknar dejj :D<33


Du ser typ ut såhär i luften när du hoppar, Mathilda :D



VÄNTA!    JAG GLÖMDE BORT VAD JAG SKULLE SÄGA D:

Kommentarer
Postat av: mathilda

saknar dig oxå :( det ser nt alls ut så

2010-02-14 @ 15:35:22
Postat av: Random Masken :D svar till Mathilda

Ehh.. Jo dt gör det :P

2010-02-14 @ 15:41:37
URL: http://ohcrapufoundmeoo.blogg.se/
Postat av: Berrabuus :)

hata so ! :oooo bilda klubb? xD <3333

2010-02-15 @ 19:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0