Japp..

Hm.. Vad har jag gjort i skolan idag då?

  • Matte. Hur tänker lärarna? Matte. På en måndagmorgon klockan 08.05? Inte direkt så smart ^^
  • SO. Som vanligt fick vi göra lite vad vi ville cx Jag läste ut Tusen och en natt :D
  • Engelska -.- Asso, jag tror jag gäspade mig igenom lektionen D:
  • Två timmars rast <3 Som alla månagar cx
  • Idrott.. :/ Vi körde först kinesiska muren, och jag och Flem var ju bäst c8 Och sen körde vi Jorden runt -.- Jag H A T A R Jorden runt D': Det är så.. Jobbigt... (Kanske dt som är meningen cx men iaf x))

Vad ska jag göra nu då?

  • Sätta på bra musiik :D 

*MAMAMAMAMAMAMAMAMAMAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMAMA.. JA DE ÄR MOOMIN, JA DE ÄR MOOMIN :D*

  • Hemprov araberna D: Fett BOOOOOOORING D'x
  • Biologiläxan :c
  • Franska läxan D:
  • Hoppa rep C:
  • Stå på händerna c:
  • Äta
  • Kolla något dåligt på TV xD
  • Borsta tänderna
  • Sova *Jag vill sova.. *gääsp* .. nuu... ZzZzZzzz..*


Fett söööt :O <33

HEJPÅDEJLEVERPASTEJ C:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0