Ingen hjälp längre xD Haha ;)

Nej, jag behöver ingen hjälp längre :D Jag och mamma skulle iväg till fältan och köpa pressent till födelsedagsbarnen ;) så, jag fick oxxå lite grejjor cx

  • En tröja :D
  • Ett par tajts ;) Det behövs.. snart kommer våren xD (Hoppas jag.. ^^)
  • Diverse underkläder xD Haha ;P
  • En bok :D


Ja.. Typ det xD
Haha :D


Vad ska jag nu ha på mig på festen då? Joo.. ;

 


Det hära :D Haha ;D Jag kanske ser lite deprimerad ut.. Menmen, sånt är livet ibland x) Man kan nt alltid se glad ut.. xD <3

ALLASOMKOMENTERARFÅRPUSSPÅKINDEN :DDD





Kommentarer
Postat av: Berrabuus :)

ahah, man ser inte ens ditt ansikte, så du ser inte deppig ut xs <3333 fina kläder ;)<2

2010-02-13 @ 14:48:41
Postat av: Stina

De blev ju jätte fint!:D<3

2010-02-13 @ 17:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0