I <3 Carros svar :P

Höhö. älskar Carros komentarer (Y) <33

Men whatevva, det var inte bara drf jag skulle blogga idag :) Nä, det var för att jag inte bloggat på länge.. Hehe :)

Har gjort en ny blogg (eller iaf snart ;)) Länkar så fort jag kan :)

Just nu sitter jag på Beccas (Ja, hon har äntligen skaffat blogg :)) landställe, och kollar på 2½ man :) Jag ska stanna här i en heel vecka :DD Vi ska bara sova hela dagarna (y' haha :)

Ehm, jag kom hem från Skåne i.. fredeags, i lördags drog vi till Västerås klockan 9 på morgonen -.- Familjen sov där medans jag åkte hem, och var ensam hemma medans det stormade ute. Inte kul.
Igår var jag och Becca och hyrde en massa bra filmer, som vi ska se, och idag åkte vi ut häär :DD

 Snart ska Becca ladda över alla sina 1350 bilder på datan.. sen ska jag få alla på mig, det vill säga typ 1000? haha :)

Ciao, länkar till min nya blogg så fort jag kan <3



Kommentarer
Postat av: Emma

2½ men*

2010-08-09 @ 20:20:01
URL: http://puliemma.blogg.se/
Postat av: Carro

hahahaha, tack youpp :D:D:D:D ^^

2010-08-12 @ 13:59:17
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0