Tjuu bloggläsare ;D

Yeah, hellåå :D
Min helg har väl varit som alla andra. Kompsiar och plugg ;)
Tänkte -kanske- ladda upp lite bilder från helgen om jag hinner, för vi ska ha gäster :c

Eh, känner inte dom, det är tydligen brursans hockey kompis och hans familj -.-
Och vi har det lite stressigt.. För gästerna kommer om.. 20 minuter..

..och mamma har precis börjat med maten!
TUR Bra att man bor mittemot ICA :)

Menmen.. Städar mitt rum, och det är inte precis det kuligaste man kan göra just nu.. Det är lite mycket eftersomatt Beccxxaaoouu sovit över här xD
Plus att min lillesyrra kollade igenom mina gamla foton (visar bilden när jag laddat upp den på datan ^^) som inte sitter i album, och la inte tillbaka dom i rätt ordning :@
Det tog typ en hel dag att sortera dom :'@

Jaja.. Nu måste jag återgå till städningen -.-

Ciao <'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0