Masken tänker :o

Alltså, jag har tänkt på en grej.
När jag börjar täänka på saker, då går det dåligt.

Alltså, när jag tillexempel tränar på ett hopp, låt oss säga.. huvehopp bakåt (man står med ryggen mot bassängen, och sen gör man en halv volt bakåt ;)), som jag redan kan, så börjar jag typ tänka på något, till exempel "Gud.. tänk att jag verkligen kan det här hoppet!" då går det inte! Då tvekar jag och landar på rygg. Det är inte säärskilt mysigt eller bra. D:

Eller när jag tillexempel har vunnit två svåra banor på ett spel, och då börjar jag tänka; "OMG! Jag VANN verkligen två banor!" då går det dåligt, och jag förlorar och måste börja om :/

Haha, det är något fel på min hjärna som gör att om jag tänker blir det fel. Kul va?


Naj, det är faktist inte så kul. D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0