Förlåt.

Jga vet att min uppdatering på bloggen suger denna vecka, men..

 

..imorgon har jag ett dumt prov om något jedra surt regn. -.-
Varför kan inte allt regn vara lite glatt istället? 8D

Haha x'D Snacka om att jag har sääämsta humorn c: Menmn what evaah, jag får ta itu med den lite senare ;P

Vad har jag gjort idag då?
Jadu, jag har varit i skolan och har haft tråkiga lektioner :D
Och plus att vi hade en syslöjdsläxa som jag självklart glömt bort -.-'

Så, om inte jag har gjort den till nästa vecka så blire halshuggning i gryningen.

(Eller iaf kvarsittning..)

Jaja, nu ska jag återgå till mitt pluggande till det dummma provet imorgon ^^

 

CiaoCiao :D


Kommentarer
Postat av: Ronja

Jga??

|\/\/|

2010-07-15 @ 20:36:41
URL: http://alskamei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0