BILDBOOMB! 8D

Japp! Här kommer bilderna för mina tre datafria veckor ;)


Jag och Bexxaaaoouuu bakade sockerkaka! 8D



Här är det najsiga resultatet ;)


Vi har oxxå slängt den gamla tv:n D:  R.I.P <3


Har varit på lillesyrrans forntids uppvisning :P


Haha, söta lillesyrran ;)


Jaoooooo


Eh.. Abbes iPod Fuckade lite.. Ehh.. :s


Någon som behöver en extra toalett? 8)


Haha, har också varit på medeltidsmuséet med Becca i utbildningssyfte ;)


Becca misshandlade tomater, för vi skulle göra hamburgare D: Stackars dom :/ R.I.P </3


Här är resultatet av de misshandlade tomaterna + lite annat skit.. :D


Jag hade tråkigt, så jag fotade tulpaner 8) Hehe.. C:












På väg hem från träningen 8) Jag har ju tränat nu under tre veckor ;)




Haha, vid Gamla Stans tunnelbanestation ^^


Usch :/ Fcik syn på denna artikel i en metro tidning..


Ja, nu när snön har smält, så kommer det ju maaaaaassa vattenpölar.. jaja, bättre änn två meter snö ;)


Gjorde en asball tröja på fältan 8) haha :P


Den najsiga baksidan ;) Man ser inte så bra menmen.. Det står "I <3 Fältöversten" fast jag kryssade över Fältöversten och skrev Masken istället 8)


Justeja! En dag var jag ensam hemma, och så hörde jag något mot dörren. Jag ignorerade det, och fortsatte se på TV. Men sen skulle jag någonstans (antagligen till träningen 8)) och hittade denna påsen på dörren :o
Jag tänkte; Jaha? vad kan detta vara då? Sen kollade jag i påsen. Gissa vad som låg där? ;)


Ja, det låg ett CHOKLAD ÄGG! Synd att jag itne gillar choklad då.. X) Men iaf :o Vem la dit det? ;o


Har också varit på Beccas landställe! Asnäjs :P Fast det var tjugo grader varmt och så här mkt snö.. WIERD!


Haha, bläv beroende av dettaq spelet på Beccas mobil.. (A)


Fast bara liiiiiiiiiiiiiite.. ;)


Becci blev då lite sur eftersomatt jag tog hennes mobil.. X)



OMG! Love this TEMA! :D


Vi åt äääääääppleeeee c:


Vi åt korv 8D


Vi fotade.. :)


Njöt av värmen (20+ :D)


Och spelade dart XD Plus att jag kom på att jag suger på dart ;) Lyckades träffa pilen MELLAN taket och dom där små vågorna på taket -.- haha :P


´Bra jobbat Masken.. X(


Jag var ju tvungen att få ut den också.. D'x


Haha, var ju tvuuuuuuungen att ta lite egopix också ;)



Och lite tråkiga bilder ofc 8)


Haha, här kommer lite fina bilder på mig och Beccaa :D








Hehe, standard-kanin-öronen :P


Det var dom fina bilderna på mej och Becca 8'D Nu över till gnt annat ;) Tycker ni inte att jag träffar duktigt på darttavlan? 8)

VINDRUVOR½! 8D

Det var mina fina bilder från de tre sista veckorna :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0