Dålig uppdatering

under helgen D:Eller iallafall idag.. ;) haha, nejmen :) Har varit ute hela dagen med Tilia och Rebecca i Humlan! Asnajs var det :)

Igår var jag, mamma, Abbe, mormor och morfar ute på kvällspromenad på Djurgården, och då tog jag en massa najs bilder, haha ;)

Här kommer nåågraa ;


Jag innan :P Med mitt "nya" hår.. ;)


Det ser ut som att det är spersoligt! Men det var det itne.. D:


Haha, fel fokus,, Menmen:)

Haha, jag gillar ankor som typ.. dyker? Haha ^^


Mitt beeen C:


De hade antagligen haft någon sorts minnesstund för de som dog i FN's tjänst.. RIP <3


Var bara tvungen att fota blommorna :3 Men ni slipper se bilderna, haha ;)


Haha, en hoppbild.. :))


Djurgårdskanalen :))


Masken Rules This Wöörld ;DD Haha, ser lite tjock ut på bilden.. menmen x)


Haha, mormors idé.. En sjöjungfru? oO
xD


Solnedgång bakom löven ;)


YAAY 8D



Masken goes balansgång.. C:


Masken as staty...


Haha, statyn vände på sig.. ^^


Gud, jag tycker verkligen om dom små gässlingarna eller vad man nu säger.. Dom är så söötaa :))

Det var alla bilder!

 

Men jag kom på en sak ^^

Jag har inte skrivit att mormor och morfar är här va? oO
Men det är de iaf ^^ Så, jag måste sova på madrass i mamma och pappas rum, för mormor och morfar har tagit mitt rum.. D:




Fjorton imorgon! :D<3


Kommentarer
Postat av: Emma ♥

Fina bilder :)

Nu vill jag oxå klippa mig!!

2010-05-30 @ 21:26:25
URL: http://puliemma.blogg.se/
Postat av: Stina

GRATTIS GRATTIS ! din fjortis :D<3<3

2010-05-31 @ 07:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0