Tjeenare

Folket! :D


Jag gillar "The Simpsons" väääääääldigt mycket, såå..

..det är synd att vi inte har kanal6 -.-'

Förstår ni vilket trpkigt liv jag lever?
Ett liv utan kanal6.. Är inte riktigt ett liv :o

FÖR DOM VISAR DE BÄSTA PROGRAMEN, MEN DET INSER INTE MAMMA OCH PAPPAAAA D':


Eh, ursäkta mitt utbrott ^^
Men ehe, jag kommr snart bryta ihop, för att jag inte får se på "The Simspsons" D:
Eh, ja, nog om det ^^


Iaf :P
Idag var jag med Rebecca (oväntat va?) och vi flummade som bara den, för ehe, vi spelade simsoch gjorde en inte sååå normal familj xD
Hahah xD
Fett kul, och tiden gick asfort :o

Ni vet ordspråket "Ett gott skratt förlänger livet"?
Haha, såfall kommer jag leva för evigt..  c:

Jag måste fråga en sak (till er som läser min blogg, och som komenterar) ;
Vill ni ha fler bilder till bloggen? :D
Och isåfall, vilken sorts bilder?
Natur bilder, egopix (x)) eller bilder på mina flummiga vännor och jag?


Eh, tack ni som komentera 8D


Kommentarer
Postat av: stina

Har nt heller sexan ! :(( <3

2010-03-21 @ 12:40:15
Postat av: Berrabuus =)

vår bäästa familj på sims xD omg.



men inga fler egopix :s nääe, mer bilder på vardags flumm ^^ <33333

2010-03-21 @ 18:31:03
Postat av: ebba

HAHA, då kan inte du se vampire diaries !

2010-03-21 @ 19:48:41
Postat av: Carro

typ ego, vännoooor men inte natur... booooring XD

2010-03-22 @ 18:05:28
URL: http://dellifin.blogg.se/
Postat av: Tolvan

Egobilder:D

me löve that haha:P

2010-03-25 @ 21:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0