Skolan idaråå :O

Jess..
Mitt dataförbud kan ju bara gälla när mamma SER att jag är inne på datan, va? ;)
SMART JAG ÄR 8D

Iaf.
Idag började vi klockan nio i skolan (Micke är assnäll och ger oss sovmorgon nmär vi har prov!!), för vi skulle ha..
*dum dum duuuum*
SO-PROOOV!

Det gick sissådär.. Ehe.. (a)
Jaja 8)
Iaf.. (Gud, jag andvänder ju den förkortningen typ hela tiden X))

Så, ja.. Mamma blir npg besviken D:


Eh.. Iaf (Där kom det igen X)) så hade vi bara SO-prov, engelska och.. ja.. det var bara det!
Och på engelskan tittade vi på film (Den bästa=ACE VENTURA! ASRULIG<3<3<3)
Och sen.. slutade vi :P
Så, jag började klockan nio, slutade klockan halv tolv..
Eh
Alltså, var jag i skolan.. Eh.. i.. 2½ timme :D

Fett najs C:
Men iaf (X)) så ska jag snart stänga av datorn och börja plugga på en dum kemiläxa vi har tills imorgon. -.-
Sen drar jag till träningen C:

SAKNA MEJ 8D

Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Haha låter som en händelserikdag;)

2010-03-31 @ 13:43:55
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: Tolvan

VARFÖR HAR DU DATORFÖRBUD:O?

<3

2010-03-31 @ 21:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0