Det börjar bra..

zeet^^ om Sommaren..?:

Vila i frid Swinge<3
Jag älskar katter.<3
Färlåt jag är verlkigen dålig på sånt här<3
Träffade aldrig swinge men han var bäst det känner jag på mig<3<3<3



Jadu, Du har rätt D: Swinge var dah bestest <3
Du har vädligt bra känsel (Y) ;)
__________________________________________________


Idag har jag typ inte gjort någor förutom att träna (Y) Fett najs, men har inte kunnat uppdatera D:

I går passade jag Maysan och hennes kompis Malin :) Vi var hemma tills lunch, och sen gick vi ut till Gustav Adolfsparken (Y) Efter ett tag kom även Carro dit, så jag också fick bra sällskap, haha :) Vi lekte vinken, på order av Maya och Malin. Det var extremt tråkigt ^^ Hahhaa, sen gick vi hem. Maya stack på fotboll med pappa, och Malin stack hem till sig. Carro och jag pratade om typ ingenting ett tag, och sen gick vi ut och fotade! :D Det var riktigt kul, förutom att när jag skulle fota några gäss, så började dom typ jaga mej, haha xD Efter det gick vi till Donken och ååt :3 Hehe (:

Yaay, nu har jag bloggat för igår och idag (Y) Hhaha (:
 
Nejmen nu ska jag göra något kul. Bloggar senare (Y)

POSPOS ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0