Svar på komentarer och lite av dagen :P

Postat av: Emma ♥

Du kmr klara det! Ta bara inte gympadojorna :P

2010-02-23 @ 15:14:23
URL: http://puliemma.blogg.se/

Postat av: Carro

varför från gamla stan?? :S

2010-02-23 @ 17:31:16
URL: http://dellifin.blogg.se/

Postat av: ebba

VI HAR MER !! "nanananananan" ;P

2010-02-23 @ 17:49:45

Postat av: Stina

bor du i gamla stan ?<3

2010-02-23 @ 18:35:00





Ehe, nu ska jag vara duktig och svara snällt på alla era komentarer :D


Emma ♥;

JAG SLAPP! YESSSSSSSSS :D Tunnelbanan gick nämligen XD som tur var för mig ;P
Och jag är itne sååå dum så att jag tar gympadojjorna ;P


Carro;
Därför, att tunnelbanan går till Gamla stan ;) Eller, rättare sagt slussen, men dom ligger typ breve varann xD


ebba;
Stolt eller? hahaahahhaa xD
Ne, men det där var för ett tag sen, nu har vi typ.. 32522 meter D''':


Stina;
Nej <3 Men, tunnelbanan går till Gamla stan ;) <3





Nu var jag duktig :D
Iaf >.<
Nu tänkte jag skriva lite om min "roliga" tisdag :P
*På morgonen gick allt bra, men jag fasade för att få gå till träningen :S
*Skolan gick bra >.<  Men, jag frös lite D'':
*Efter skolan gick jag hem >.< Jag åt mellis c: Eh.. Sen typ.. gick jag till träningen :P Eller, hann ju blogga lite först :P
*Var förberedd för att gå till träningen från Gamla Stan D: Men jag slapp <3 För tunnelbanan gick ;P
*På träningen typ.. tränade jag xD Haha :P
Nej, men jag var lite social med dom i min grupp :P Och nåra från eliten<3
(Ehh. dom från eliten var Mathilda, Viktoria, och Jesper xD)
*Pappa hämtade mig med bilen 8)
*Nu är jag hemmaaa 8)




Rolig dag va? 8)






POSPOS 8)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0