Tränat ;P

Japp, jag har tränat idag >.< Och våran uppvärmnging var totalt värdelös -.-' Simon ledde, och han är totalt fantasilös, så, vi gjorde typ kullerbyttor heela uppvärmningen cx
Sen hade vi styrka, och den ledde Alice, så den var ltie bättre :D
Sen strectching, och den ledde Matilda, och..

VÄNTA! Nu börjar ICA reklamen, den måste jag se >.< Skriver snart :P


Så, nu är den klar cx

... den var bra, men jag fick hjälpa Matilda lite, Matildor ska ju hålla ihop :D

Sen var det ganska kul, jag tränade min serie ^^


Btw. Före träningen träffade jag Zet och Issabelle. xD
Vi snackade om vad vi ska göra imorgon (profildagen) och dom skulle bada. Sen sa Isabelle;
"Wilfred ska vara med oss :S"
Jag började garva >.< Zet sa;
"Hahah, undrar om han ska bada xD Då kommer han säkert ha tajta badbyxor.. xD"
Jag;
"Ja.. Hahah xD"
Zet;
"Eller, nej, en sån där som Borat har xD"
Jag;
"Ja, hahahha xD"
Så visade Zet lixom hur Borat dräkten sitter, såhär tajt, och då kom en gammal tant förbi >< Undrar vad hon tänkte.. xD



Maasken xD






JAGÄLSKARALLAMINALÄSARE :D


Kommentarer
Postat av: ebba

VI SÅG EN PÅ LALANDIA SOM HADE EN BORAT DRÄKT §§ fan vad alla stirrade på honom xD

2010-02-16 @ 19:57:48
Postat av: Berrabuus :)

ahahahah, så typiskt zeeineb :) <333

2010-02-17 @ 18:23:46
Postat av: Zet 8D

HAHAHHAHAAHHAHAHA EN STRING TANGA xD

2010-02-17 @ 21:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0