Skola snart då -.-'

Yes.. Eller snarare "No!" För det är skola snart, och jag oooooooooorkar inte -.- (Vem gör egentligen det?)
Haha, är alltid lika seg på morgonen, så jag glömmer att pacak ern olika saker i väskan, glömeer äta, osv. Varför kan skolan inte nörja lite senare, så att man hinner vakna? :o
Plus att jag inte hittar lappen som vi ska lämna in imorgon om elevens val i åttan :s snacka om att jag ligger risigt till.. :/
Ska kolla skolans hemsida.


*Kollar hemsidan*


YES :D Den fanns där 8)

Eh.. ska nog trycka ut den när jag kommer hem 8)
Haha ;P

Menmen, ni som är duktiga och kollar bloggen, en storkram till er 8)




*KRAMAR :D*

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag får en stor kram ! stolt XD

när börjar ni i skolan ? <3 ;))))

2010-02-25 @ 13:41:46
Postat av: Carro

men masken, var inte du sån där som vaknar typ 6 och springer upp och är jätte pigg?? :S

snälla, förklaaaara dig nu! ^.^

2010-02-25 @ 18:30:22
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0