Sol & 25 grader varmt!

Kan det bli bättre? <3 Plus att Vi ska grilla hamburgare idag!
YEAH, lixom :D

Har gått runt i shorts och linne hela dagen, så idag har jag blivit solbränd. Tur att det inte är skola imorgon säger jag bara.. ;)
Men, har varit ute och fotat Maysans fotbollsmatch med pappas kompis systemkamera :D Asballa bilder, lägger kanske upp dom på bloggen :)
Men har ju inte bara varit på Maysans fotbollsmatch idag, nejnej. Jag har även varit ute (som jag skrev innan idag) och lääst vid ankstranden ;D
Fotade lite då också, och här kommer lite bilder:



Det var några duvor som badade, antagligen eftersomatt det var 30 grader + :)




Alltså, denna svan var verkligen läskig :S Är i vanliga fall inte rädd för svanar, men denna kom riiktigt nära ;S



Samma svan D:


Gillar bilden :D Den ser somlig ut :) Vad tycker ni? :P



Haha, mina ben och boken jag läste :P


*Tihi* Nu tänker jag vara snäll :D Så, ni ska få se lite av det jag ska ha på sommaravslutningen iår :)

 


*Ignorera det stökiga x)* Det är inte superfint, jag vet, men ändå :D


Najs hu? :D<3


Btw. Bilderna har jag tagit ;)<3


Kommentarer
Postat av: zet 8D

jag veet :3

och btw har du känning????!?!??!?!?!??!

VAD HÄNDE MED HATA KLÄNNING KLUBBEN LIXOM? :O

2010-05-15 @ 18:39:21
URL: http://awsomeneardyninja.blogg.se/
Postat av: Emma ♥

OMG! Klänning! :D

2010-05-15 @ 19:10:37
URL: http://puliemma.blogg.se/
Postat av: Stina

fin klänning !



FUUUSK, vi har haft ösregn hela dan och skit kallt ! D:<3

2010-05-15 @ 21:28:38
Postat av: Carro

OMG MASKEN, ska du ha KLÄNNING?? :O haha, förlåt men asså du fattar vad jag menar va?? ^-^ men superfin klänning annars! :)<3

2010-05-16 @ 20:39:08
URL: http://dellifin.blogg.se/
Postat av: ebba

alla verkar ganska förvånade över att du ska ha klänning :d

2010-05-16 @ 20:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0