Skit.

Hehe.. Har inte uppdaterat på hela helgen som ni kanske märker :D
Men jag har faktiskt bra ursäkter c:

*I fredags var jag hos Rebecca på tjejemiddagg :D<3

*I lördags var jag på Rebeccas landställe, och hon fyllde ååår :D

*I dag har jag också varit på Rebeccas lanställe,och kom inte hem förens nu ^^


Och nu måste jag plugga -.- Måste skriva klart typ, en bokrecension ocm Flugornas herre. Det suger. Så, jag kanske gör ett till inlägg ikväll :) Men inte på ett tag nu, för jag mååååste verkligen skriva på den dumma bokgrejjen. Men iaf, här kommer lite bilder från Beccas landställe ( glömde fota på festen.. D: )


Hahahha, jag skulle fota vatten strålen, men det blev heelt fle fokus.. xD


Haha, försökte igen.. gick inte bra x)


Haha, jag övergav vatten fotandet, och börjadee fota på sjölvutlösning.. xD


Hehe.. *no comments..*


Jaao, det var alla bilder jag orkade lägga upp. :D<3


Kommentarer
Postat av: ebba

Vi såg på flugornas herre i skolan. Den var sjukt bra, fast lite brutal ibland. (a)

2010-05-23 @ 15:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0