Ojoj..

Jag måste verkligen bli bättre på att blogga :)

Menmen :P

Idag har jag varit i skollaan (konstigt va? x)) och haft idrott. På schemat över idrottslektionerna, stog det att vi skulle ha cross-traingin idag. Men som tur var, så var inte våran idrottslärare i form för det :D Så, jag typ blev ööverlycklig, för cross-training låter vääldigtr jobbigt ;))

Så, istället körde vi brännboll :3 Jag fick ont i foten när jag sprang, menmen^^ Blev aldrig bränd iaf.. (tror jag.  Men det kan också bero på att jag fegar fett mycket.. ;))

Jaja, idag har varit en allmänt lyckad dag :)





Förutom att jag fick reda på att min epilog om Flugornas Herre inte dugde.
För man skulle skriva ett slt, inte en eoilog. FANFANFAN.
Plus att Flugornas Herre filmen var ganska olik boken, och man börjar nästan garva när Nasse dör x( Emma började göra det iaf :P


Nejmen :) NU ska jag läsa lite bloggar och göra lite annat. Kolla in senare, gör säkert ett till inlägg :3

Kommentarer
Postat av: Emma ♥

Haha, kunde inte låta bli!! Stenen ba studsade på hans huvud! HAHAHA xD

2010-05-26 @ 21:37:35
URL: http://puliemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0