Haha, hej Ronja 8)

;)

Nejmen, alltså, jag kom på en sak.

DET ÄR BARA SJU SKOLDAGAR KVAR TILLS SOMMMARLOVET! OMG lixom :O

Jag dööör :DD Och i övermorgon fyller jag lixom fjortiiwss 8'D
Hahaah, nejmen :) Jag vill verkligen ha ett varmt sommarlov nu, det är precis vad jag behöver efter skolan.. ((:

Sen är man ju lixom skolfri i två månader tyyp :DD

Vad ska ni i göra i sommar?

Hahhaha, visar i bilder vad jag ska gööra :D


Cykelsemester.. Inte det jag ser fram mest emot, menmen :3


Grilla? 8)


Ofc ska jag fota oxxå  ;))


Bada här :D Hahaha, det ser inet så mysigt ut på bilden.. Men det är mucho varmare på sommaren, haha :D


Åka till Skåne och kusinerna :))

Ja, det är tyåp vad jag ska göra  :) Och så ska jag bara lata mig dagarna i ända.. ♥


Kommentarer
Postat av: stina

skåne 4-ever ! :D(L)

2010-05-29 @ 16:14:19
URL: http://lillastinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0