:D

Haha, jag äälskar programledaren i "Halv åtta hos mig" Han har så kuliga komentarer..

Programledaren;
"Hur ska tomaterna lukta då?"

Tävlaren.. xd;
".. Tomat.."

Programledaren;
"Jaha, tomaterna ska lukta tomat.. Det är bra att komma ihåg till er som ska handla tomater!"

Hahahhaa, jag har typ sämst humor :)

För jag tycker att den roligaste kanalen vi har hemma är typ den där ComHem's reklam visas dygnet runt..
Den med Judith och Judith dårå xD

Hhahhaha, dom är askuliga :)

Har ni någon favoritkanal / program / reklam? ;))


;))


Kommentarer
Postat av: Carro

haha helt klart comhems kanal ;D dom e ju bääääst! ^^ kan deras låt uttantill :D:D:D

2010-05-27 @ 20:51:09
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0