Sommaren..?

Dålig uppdatering (N)
Men iallafall, så har jag kommit på att det var nästan exakt 3 år sedan jag sa farväl for ever till min katt </3 sista gången jag såg honom levande, sista gången jag kamade honom, sista gången jag klappade hans mjuka päls, sista gången jag sa hejdå..

Sista gången jag såg dig i livet. Tre år sedan. Jag saknar dig enormt <3
Det var nästan exakt tre år sedan jag såg Swinge för sista gången levande </3
Jag kände det på mig. Ja sa 'hejdå, jag äslakr dej, om du.. försvinner under sommaren' sen kramade jag honom en sista gång. Mamma sa att vi självklart skulle se honom igen, men hon hade fel. Jag kände det på mig. Att det var sista gången jag fick känna din mjuka päls. Det var sista gången jag kramade. Sista gången jag såg dej </3 Jag bärjade faktiskt snyfta, och tänkte på dig i tio timmar medans vi åkte till Skåne, sommarn och kusinerna. Under sommarn var jag glad. Vi hade hittat kattungar på landet, och vi lekte med de, men jag tänkte på dig. I slutet på Juli fick vi ett *** av pappa, som faktiskt ändrade min inställning till döden. Han sa att du var död. Att du låg på ditt favoritställe och somnade in fridfullt. Du gjorde itne som andra katter. Du gick itne och gömde dig för att du skulle dö. Du lade dig på ditt favvoställe vid fotändan på mamma och pappas säng. Sen somnade du in. Fridfullt.
Ändå var jag oträstlig. Jag skulle aldrig på se dig igen. Aldrig klappa dig igen. Du var borta. För alltid. En vecka senare kom pappa ner med dig i en kista som han hade gjort. Vi begravde dig. Jag grät. Alla grät. Vi hade en begravning. När vi kom hem till Sthlm igen, kändes min säng tom utan dig. Jag grät mig till sömns de första nätterna, sen tänkte jag hatt du hade fått ro. Jag kunde vara lycklig igen, när jag tänkte på att du uallafall inte plågades av ont i magen längre. Jag var lycklig för att du itne plågades mer.
Eller det försökte jag iallafall tänka. Men när jag sen tänkte att du var BORTA, började jag gråta igen. Du var MIN katt, jag hade känt dig hela livet. Jag saknar dig fortfarande.
När vi komm hem igen, köpte vi en hamster, inte för att ersätta dig, men för att få vara lycklig igen. Du har fortfarande en stor plats i mitt hjärta.
År 2007 var dödens år i vår familj. Mammas mormor OCH farmor tror jag dog då D: Även fast vi fick en supersöt hamster, som också dog på sommaren, fast två år senare, år 2009. Somamren är en helvets årstid.


Det blev lite olika text här, men ni får stå ut..

Rest In Peace
Swinge
Farmor Herta
Mormor Iris
Smulan
<3




Jag saknar er alla enormt, känner att jag har upprepat det några gånger, men det gör jag verkligen, saknar er.. </3


Swinge <3


Kommentarer
Postat av: zeet^^

Vila i frid Swinge<3

Jag älskar katter.<3

Färlåt jag är verlkigen dålig på sånt här<3

Träffade aldrig swinge men han var bäst det känner jag på mig<3<3<3

2010-06-11 @ 16:19:53
URL: http://awsomeneardyninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0