Ödet?

Sitter här hos Beccxxaaoouuii och är vid datan 8)

Men iaf :o
Det var asläbbigt på vägen hit :o
Vi hade precis gått förbi Carlssons skola, när vi såg Råbärt, och så gömde vi oss, för han är asjobbig. Vi lixom väntade bara i några sekunder, sen gick vi vidare. Och sen, när vi typ gått 200 meter, då hörde vi ett BRAK och två meter framför oss, ramlade det ner massa snö och is :o
Fatta, att om inte vi hade sett Råbärt, då hade vi DÖTT :o
Lixom, tänk er rubrikerna; Två flickor dog av snöras. För att de inte gömde sig för Råbärt.
VI KUNDE HA DÖTT!



Så, jag bara varnar er, gå INTE nära hustaken :s



Kommentarer
Postat av: Carro

oj, shiiiiit :O

haha, tänkt du på att du skrev "gå INTE nära hustaken"?? Haha, jag tror inte att det är så många som flyger fram XD HAHAHAHAHAHAHAHAHAH FLUMMMMMMMMMM ENSAM, OKEJ?! behöver bara flumma av mig liiiite HAHAHHAHHAHAHAHHAHHAHAHghulgliswheöjhöw CXDXDXDXDxxtd

2010-02-25 @ 19:02:30
URL: http://dellifin.blogg.se/
Postat av: ZÄTT

de hände mig määhh :DD hahhaa

2010-02-25 @ 19:40:08
Postat av: Emma ♥

Haha, så Råbärt är din hjälte! :P

Nej, han förföljde säker er! U know... ;) ♥

2010-02-26 @ 15:15:57
URL: http://puliemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0